12-1-2011…. και κατά την πρώτη ώρα διδασκαλίας διεξήχθη teleconference της ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών με την αντίστοιχη των Αθηνών καθώς κλήθηκε η υπεύθυνη των μικροδιδασκαλιών ΠΑΔ να σχολιάσει και να διαλευκάνει θέματα σχετικά με την διεξαγωγή τους. Οι ερωτήσεις καυστικές και μη προκάλεσαν το ενδιαφέρον της Κας Κασιμάτη.....
που προσπάθησε να απαντήσει ευθέως και να μας δώσει να καταλάβουμε το βαθύτερο νόημα των μικροδιδασκαλιών σε επίπεδο γενικών κατευθύνσεων μέσα στο πλαίσιο των οποίων μπορεί ο καθένας να αναπτύξει την δική του προσέγγιση. Η συμπλήρωση των εντύπων της ΠΑΔ πρέπει να ακολουθεί μία μεθοδολογία όχι όμως ως τυφλοσούρτης αλλά απλά ως πυξίδα. Αναφέρθηκε επίσης το πρόβλημα του λιγοστού χρόνου προετοιμασίας και η Κα Κασιμάτη συμφώνησε πως ο χρόνος διεξαγωγής των ΠΑΔ (μέσα στο εξάμηνο) είναι νωρίς σε σχέση με την κατάκτηση του αντίστοιχου θεωρητικού υποβάθρου. Πολλοί από τους σπουδαστές της ΑΣΠΑΙΤΕ απογοητεύτηκαν από το γεγονός ότι οι αντίστοιχοι σπουδαστές των Αθηνών είχαν λύσει πολλά από τα προβλήματά τους διότι διεκπεραίωσαν το πρώτο μέρος των ΠΑΔ και απέκτησαν την σχετική εμπειρία ενώ οι φοιτητές της ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών διανύουν ακόμη την πρώτη περίοδο εξοικείωσης γεγονός που τους αγχώνει σημαντικά. Συνολικά η συνάντηση κρίθηκε χρήσιμη και υπήρξε δέσμευση για την επανάληψή της μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα αφού ολοκληρωθεί και ο πρώτος κύκλος των ΠΑΔ στις Σάπες. Αξίζει να σημειωθεί ότι έγινε πρόσκληση από την ΑΣΠΑΙΤΕ Σαπών προς την αντίστοιχη των Αθηνών ώστε να πραγματοποιήσουν εκδρομή στην Κομοτηνή ειδικά στις Σάπες.
1 comments:
Εγώ έχω να προσθέσω κάτι ακόμα και όποιος συμφωνεί με αυτό συμφώνησε.
Δε νοήτε χώρα της Ε.Ε (λέμε τώρα) να μην έχει λύσει βασικά προβλήματα εκπαιδευτικού σχεδιασμού και να μην έχει δημιουργήσει ένα μηχανισμό αντιμετώπισεις και επίλυσεις προβλημάτων.
Δε νοήτε να μη λειτουργει η δευτερη αίθουσα υπολογιστών και να αναγκαζόμαστε να φανταζόμαστε πως θα πλοηγηθούμε στο διαδίκτυο το έτος 2011. Σπουδάζουμε σε ένα Πανεπιστημιακό Ιδρυμα.
Δε νοήτε να ενημερωνόνται πρώτοι οι μαθητές για τις οποιασδήποτε αλλάγες και να μην έχουν ενημερωθεί επόπτες και καθηγητές πρώτα? ΑΝΟΡΓΑΝΟΣΙΑ ΚΑΙ ΜΠΑΧΑΛΟ.
Δε νοήτε να έχουμε αλλες οδηγίες εδώ στις Σαπες και στην Αθήνα άλλες.
Και κάτι τελευταίο. Εχθές μετα την τηλεδιάσκεψη είχαμε μαθημα Παιδαγωγική Διδακτική όπου ο καθηγητής μας έδωσε φυλλάδια με νόμο και βιβλιογραφία η οποια ακολουθείτε στον ΑΣΕΠ.
για τις μικροδιδασκαλίες. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ότι ναι υπαρχει "ο όρος ψυχικινητικοί στόχοι". Και εάν δε τον γραψεις σε κοβουν.
Αρα μαλλον το υπουργείο είτε ακολουθει λαθος πρότυπο είτε μας έχει σαν πειραματόζωα.
Βασικός σκοπός της ΑΣΠΑΙΤΕ είναι η δυνατότητα συμμετοχής στον ΑΣΕΠ.
Καλησπέρα σας.
Post a Comment